Sposoby przyjmowania i załatwiania spraw

Godziny pracy Ośrodka

Poniedziałek-Piątek: 8.00-16.00

Korespondencja

Korespondencję należy składać w kancelarii Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Bielany m.st. Warszawy przy ul. S. Przybyszewskiego 80/82 od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00-16.00 lub wysyłać za pośrednictwem poczty na adres:

Ośrodek Pomocy Społecznej
Dzielnicy Bielany m.st. Warszawy
ul. S. Przybyszewskiego 80/82
01-824 Warszawa

Z Ośrodkiem Pomocy Społecznej mozna się skontaktować również za pośrednictwem poczty elektronicznej wysyłając e-mail na adres sekretariat@opsbielany.waw.pl lub poprzez Elektroniczną Skrzynkę Podawczą.

O sposobie załatwienia sprawy Ośrodek powiadamia zainteresowanych pisemnie w terminach określonych w Kodeksie Postępowania Administracyjnego.

Przyznawanie i odmowa świadczeń

Zgłoszenie dotyczące potrzeby udzielenia pomocy społecznej złożyć może w Ośrodku osoba zainteresowana, a także każda inna osoba lub instytucja, która wie o trudnej sytuacji osoby zgłaszanej. Zgłoszenie można złożyć drogą korespondencyjną, telefoniczną lub osobiście do pracownika socjalnego.

Podstawą do przyznania lub odmowy świadczeń pomocy społecznej jest wywiad środowiskowy przeprowadzony przez pracownika socjalnego w miejscu zamieszkania osoby ubiegającej się o pomoc.

Wszystkie informacje uzyskane podczas wywiadu stanowią tajemnicę i mogą być wykorzystane jedynie dla potrzeb pomocy społecznej.

Osoby korzystające z pomocy społecznej zobowiązane są do współudziału w rozwiązywaniu swojej trudnej sytuacji.

Decyzję o przyznaniu lub odmowie pomocy podejmuje Dyrektor Ośrodka. Jest ona wydawana w formie pisemnej. Przyznanie pomocy w formie pracy socjalnej lub poradnictwa specjalistycznego nie wymaga decyzji w formie pisemnej.

Skargi i wnioski

W sprawach skarg i wniosków Dyrektor przyjmuje interesantów, po uprzednim zapisaniu się w sekretariacie, w każdy poniedziałek w godzinach 13:00-15:00.

Metryka

Rejestr zmian

Rozwiń

Rejestr zmian

Data publikacji

Osoba